Digitale handtekening arbeidsovereenkomst

“We plaatsen nu zo’n 25.000 handtekeningen per jaar.”
Hans van de Ven, Please Payroll

Aantal van onze tevreden klanten in de HR-sector

Arbeidscontracten en loonheffingsformulieren digitaal ondertekenen

Laat uw arbeidscontracten, loonheffingsformulieren en andere overeenkomsten voortaan digitaal ondertekenen en voorkom een omslachtig proces waarbij u en de arbeidskrachten moeten printen, scannen en mailen. Daarnaast hoeft u nooit meer te wachten op retourzending van bijvoorbeeld een arbeidscontract of loonheffingsformulier. Niet in dagen, maar in minuten de digitale handtekening onder uw overeenkomsten. Vereenvoudig uw administratie en voorkom het ‘print-scan-post-wacht-probleem’.

Bekijk onze productvideo in 1 minuut en 35 seconde.

“Fouten zijn verleden tijd sinds de introductie van digitaal ondertekenen”

Case study: Please Payroll

Volgens directeur Hans van de Ven van Please Payroll leert de ervaring dat een digitaal contract vrijwel direct van een handtekening wordt voorzien. Een medewerker kan daardoor sneller aan de slag en alle gemaakte afspraken tussen hem en de werkgever liggen direct vast. Een bijkomend voordeel is dat er aanzienlijk kan worden bespaard op de portokosten.

“Waar we eerder een traject doorliepen van circa twee weken, kan het ondertekenen van een contract nu in één dag worden afgerond.”

Case study: Talent&Pro

“Digitaal ondertekenen scheelt heel veel werk. Niet alleen voor de afdeling HR, maar ook voor de andere partijen die hier direct mee te maken hebben. Daarnaast neemt het hele proces een stuk minder tijd in beslag. Waar we eerder een traject doorliepen van circa twee weken, kan het ondertekenen van een contract nu in één dag worden afgerond.

Plan hieronder uw demo in!