Digitale handtekening arbeidscontract

“We plaatsen nu zo’n 25.000 handtekeningen per jaar.”– Hans van de Ven, Please Payroll

Bereken zelf
Probeer het gratis

Onze tevreden klanten in de HR-sector

 
 

Lees hier hoe uw branchegenoten de digitale handtekening gebruiken

Bekijk de Case study van Please Payroll
Pleas Case study

Volgens directeur Hans van de Ven van Please Payroll leert de ervaring dat een digitaal contract vrijwel direct van een handtekening wordt voorzien. Een medewerker kan daardoor sneller aan de slag en alle gemaakte afspraken tussen hem en de werkgever liggen direct vast. Een bijkomend voordeel is dat er aanzienlijk kan worden bespaard op de portokosten.

Bekijk de Case study van Talent & Pro
Pleas Case study

“Digitaal ondertekenen scheelt heel veel werk. Niet alleen voor de afdeling HR, maar ook voor de andere partijen die hier direct mee te maken hebben. Daarnaast neemt het hele proces een stuk minder tijd in beslag. Waar we eerder een traject doorliepen van circa twee weken, kan het ondertekenen van een contract nu in één dag worden afgerond.

De voordelen van de digitale handtekening

Met de digitale handtekening bespaar je direct op kosten voor papier, handling en post. Daarnaast hoeft je nooit meer te wachten op retourzending van bijvoorbeeld een arbeidscontract of loonheffingsformulier. Niet in dagen, maar in minuten de digitale handtekening onder het arbeidscontract of loonheffingsformulier. Vereenvoudig je administratie en voorkom het ‘print-scan-post-wacht-probleem’.

Klantbeoordelingen

Ondertekenen.nl krijgt een gemiddelde beoordeling van 8.5 uit 10 op een totaal van 79 reviews