Direct documenten digitaal ondertekenen

Met Ondertekenen.nl rondt u digitale processen direct af. Van contracten met werkgevers en verzekeraars tot contracten tussen bedrijven en particulieren. Het kan met Ondertekenen.nl.

Het ondertekenen van een document hoeft geen eeuwigheid te duren.”

Hoe werkt het?

i
 

1: Document uploaden

U uploadt uw document naar  Ondertekenen.nl, u selecteert de geadresseerde(n) en u voegt optioneel een extra verificatiemethode toe.

 

2: Document versturen

U verstuurt uw document ter ondertekening via uw website, e-mail of API. De ontvanger kan direct aan de slag om het document te ondertekenen.

l
 

3: Ondertekening

De ondertekenaar ontvangt per mail het ondertekenverzoek, klikt op de link om het document te bekijken en ondertekent digitaal zonder ergens in te moeten loggen.

o
 

4: Bewijsschrift

Ondertekenen.nl stuurt u en de ondertekenaar het ondertekende document
met daarop een audit trail van
de stappen in het ondertekenproces terug.

Basis Functionaliteiten

Ondertekenen in uw eigen huisstijl

Gebruik het eigen logo en de eigen huisstijl om de ondertekenomgeving en de email van het ondertekenverzoek te stylen in de look & feel van uw organisatie.

Verschillende verificatiemogelijkheden

Geavanceerde verificatiemethodes om een ondertekenaar zich te laten identificeren tijdens het ondertekenen. Laat Ondertekenen.nl u begeleiden bij het aanvraagtraject.

Dashboard

In één overzicht alle transacties die zijn verstuurd, ondertekend en afgewezen. Stuur automatisch een herinnering naar ondertekenaars die nog niet hebben gereageerd.

Meerdere ondertekenaars

Laat uw documenten door meerdere ondertekenaars buiten uw eigen organisatie ondertekenen. Stuur de ondertekenverzoeken op volgorde of tegelijkertijd.

Meertalige ondertekenomgeving

Laat klanten of werknemers ondertekenen in hun eigen taal! Zowel het uitnodigingsbericht als de ondertekenomgeving zelf zijn beschikbaar in het Nederlands, Engels, Duits, Frans, Spaans en Pools

Invulbare documenten

Laat de ondertekenaar voor het ondertekenen van het document nog zaken invullen of aanvinken in de vooraf aangegeven invulbare velden.

API integratie

Wij leveren een eenvoudige onderteken API voor het direct integreren van een digitale handtekening in uw eigen applicatie.

Verstuur meerdere documenten

Verstuur meerdere documenten ter ondertekening in één keer. De ondertekenaar kan zo snel meerdere documenten ondertekenen.

Audittrial transactiebon

Bij iedere ondertekening krijgt de verzender een bewijs met de stappen van het ondertekenproces.

Service level agreement (SLA)

Sluit een service level agreement af boven onze normale voorwaarden en dienstverlening.

Voordelen van digitaal ondertekenen

Geld besparen

Geen kosten meer voor papier, verwerking, opslag en versturen per post.

i

Sneller ondertekenen

Snel en eenvoudig een verkoop sluiten en contracten afhandelen, online via ons platform.

f

Efficiënter werken

Voorkom fouten door handmatig invoeren en vereenvoudig uw digitale proces.

}

Tijd besparen

Niet meer wachten op papieren handtekeningen, maar rondt uw proces direct af.

Millieubesparend

Omdat u niet meer hoeft te printen en te scannen zorgt u ervoor dat er minder bomen worden gekapt!

Meer dan 1000 organisaties werken slimmer met Ondertekenen.nl

Digitaal ondertekenen uitproberen?

Plan een gratis demo in en we laten zien wat Ondertekenen.nl voor uw bedrijf kan betekenen.