Direct documenten online tekenen
Met Ondertekenen.nl rondt u elektronische processen direct af. Van contracten met werkgevers en verzekeraars tot contracten tussen bedrijven en particulieren. Het kan met onze oplossing.
“Een handtekening zetten op een document hoeft geen eeuwigheid te duren.”

Hoe werkt het?
1: Document uploaden
Upload uw bestanden, selecteer de geadresseerde(n) en voeg optioneel een extra verificatiemethode (o.a. iDIN, iDEAL of SMS TAN-code) toe.
2: Document versturen
U verstuurt uw document ter ondertekening via uw website, e-mail of API. De ontvanger kan direct aan de slag om het bestand te voorzien van een handtekening.
3: Ondertekenen
De ondertekenaar ontvangt het verzoek, klikt op de link om het document te bekijken en een handtekening te zetten op mobiel, tablet of computer.
4: Bewijsschrift
Wij leggen het hele proces vast op een transactiebon waardoor u direct alle bewijskracht in handen heeft voor een rechtsgeldige transactie.
Functionaliteiten
In uw eigen huisstijl
Gebruik het eigen logo en de eigen huisstijl om de ondertekenomgeving en de email van het verzoek te stylen in de look & feel van uw organisatie.
Identiteitsverificatie
Geavanceerde identiteitsverificatie om een ondertekenaar zich te laten identificeren tijdens het tekenen. Maak onder andere gebruik van SMS, iDEAL, eHerkenning en iDIN.
Dashboard
In één overzicht alle transacties die zijn verstuurd, ondertekend en afgewezen. Stuur automatisch een herinnering naar ondertekenaars die nog niet hebben gereageerd.
Meerdere ondertekenaars
Laat uw documenten door meerdere ondertekenaars buiten uw eigen organisatie voorzien van een handtekening. Stuur de verzoeken op volgorde of tegelijkertijd.
Meertalige ondertekenomgeving
Laat klanten of werknemers hun handtekening zetten in hun eigen taal! Zowel het uitnodigingsbericht als de ondertekenomgeving zelf zijn beschikbaar in het Nederlands, Engels, Duits, Frans, Spaans en Pools
Invulbare documenten
Laat de ondertekenaar voor het zetten van een handtekening nog zaken invullen of aanvinken in de vooraf aangegeven invulbare velden.
API integratie
Wij leveren een eenvoudige API voor het direct integreren van een digitale handtekening in uw eigen applicatie.
Audittrail transactiebon
Bij iedere ondertekening krijgt de verzender een bewijs met de stappen van het ondertekenproces.
Service level agreement (SLA)
Sluit een service level agreement af boven onze normale voorwaarden en dienstverlening.
Verstuur meerdere documenten
Verstuur meerdere documenten in één keer. De ondertekenaar kan zo snel alles tegelijk voorzien van een handtekening.
Webformulieren
Met Webformulieren wordt het mogelijk een ondertekenaar zelf een ondertekening te laten initiëren. Getekende stukken krijgt u automatisch per mail binnen, uw medewerkers hoeven niet meer in een tekstverwerker documenten aan te passen en uit te sturen.
Het Tekenboek
Ondertekenaars binnen de organisatie kunnen gebruik maken van het Tekenboek. Wanneer deze functie is geactiveerd worden alle tekenverzoeken naar een medewerker vanuit de organisatie op emailadres gebundeld in de portaalaccount van deze medewerker.
Voordelen van digitaal ondertekenen
Geld besparen
Geen kosten meer voor papier, verwerking, opslag en versturen per post.
Sneller tekenen
Snel en gemakkelijk een verkoop sluiten en contracten afhandelen, online via ons platform.
Efficiënter werken
Voorkom fouten door handmatig invoeren en vereenvoudig uw digitale proces.
Tijd besparen
Niet meer wachten op papieren handtekeningen, maar rondt uw proces direct af.
Millieubesparend
Omdat u niet meer hoeft te printen en te scannen zorgt u ervoor dat er minder bomen worden gekapt!
Meer dan 1000 organisaties werken slimmer met Ondertekenen.nl








De digitale handtekening GRATIS uitproberen?
Ga direct kosteloos en vrijblijvend aan de slag met het Go pakket!
Bedrijf
Branches
Overige
Contact
Adres
- Prinsessenhof Amalia
- Zijlweg 148A
- 2015 BJ Haarlem
Telefoonummer