Digitale handtekening voor overheidsinstellingen

“Dit neemt ons veel werk uit handen en bespaart tijd”
Ewoud Hiep, programmamanager ICT bij de overheidssector Kamer van Koophandel

Aantal van onze tevreden klanten in de Overheidssector

kadaster
kvk
ministerie van veiligheid
ministerie van economische zaken
provincie noord brabant

De voordelen van de digitaal ondertekenen

Met de digitale handtekening bespaar je direct op kosten voor papier, handling en post. Daarnaast hoeft je nooit meer te wachten op retourzending van overeenkomsten, contracten en andere documenten. Niet in dagen, maar in minuten de digitale handtekening onder al uw verstuurde documenten. Vereenvoudig je administratie en voorkom het ‘print-scan-post-wacht-probleem’.

Bekijk onze productvideo in 1 minuut en 35 seconde.

Case study: Kamer van Koophandel

De Kamer van Koophandel is begin 2016 op zoek gegaan naar een partner die een digitale oplossing kon bieden voor het verwerken van een grote hoeveelheid papieren documenten. Het ging hier specifiek om het verwerken van mutaties, zodat deze online konden worden ingediend en ondertekend met een digitale handtekening. “Dit neemt ons veel werk uit handen en bespaart tijd”, aldus Ewoud Hiep, programmamanager ICT bij KVK.

kvk
ermelo

Gemeente gaat proefdraaien met digitale ondertekening

Case study: Gemeente Ermelo

ERMELO – Vanaf 1 december jl. biedt de afdeling Grondzaken van de gemeente Ermelo een service aan waarbij contracten door ontvangende partijen digitaal getekend kunnen worden. In plaats van meerdere documenten per post heen en weer te sturen voor een handtekening op papier, kan er nu ‘vanuit de luie stoel’ getekend worden via Ondertekenen.nl.

Plan hieronder uw demo in!