Digitale handtekening voor overheidsinstellingen

“In plaats van meerdere documenten per post heen en weer te sturen voor een handtekening op papier,
kan er nu ‘vanuit de luie stoel’ getekend worden via ondertekenen.nl. ”

Gemeente Ermelo

Aantal van onze tevreden klanten in de Overheidssector

De voordelen van de digitale handtekening

Met de digitale handtekening bespaar je direct op kosten voor papier, handling en post. Daarnaast hoeft je nooit meer te wachten op retourzending van overeenkomsten, contracten en andere documenten. Niet in dagen, maar in minuten de digitale handtekening onder al uw verstuurde documenten. Vereenvoudig je administratie en voorkom het ‘print-scan-post-wacht-probleem’.

Bekijk onze productvideo in 1 minuut en 35 seconde.

Case study: Kamer van Koophandel

De Kamer van Koophandel is begin 2016 op zoek gegaan naar een partner die een digitale oplossing kon bieden voor het verwerken van een grote hoeveelheid papieren documenten. Het ging hier specifiek om het verwerken van mutaties, zodat deze online konden worden ingediend en ondertekend. “Dit neemt ons veel werk uit handen en bespaart tijd”, aldus Ewoud Hiep, programmamanager ICT bij KVK.

Gemeente gaat proefdraaien met service ‘digitaal ondertekenen’

Case study: Gemeente Ermelo

ERMELO – Vanaf 1 december jl. biedt de afdeling Grondzaken van de gemeente Ermelo een service aan waarbij contracten door ontvangende partijen digitaal getekend kunnen worden. In plaats van meerdere documenten per post heen en weer te sturen voor een handtekening op papier, kan er nu ‘vanuit de luie stoel’ getekend worden via Ondertekenen.nl.

Plan hieronder uw demo in!