Digitale handtekening voor overheidsinstellingen

“In plaats van meerdere documenten per post heen en weer te sturen voor een handtekening op papier, kan er nu ‘vanuit de luie stoel’ getekend worden via ondertekenen.nl. Niet alleen is dit voor de tekenende partij een service, ook de gemeente gaat een grote efficiencyslag maken, doordat er bespaard wordt op meerdere handelingen. ”
– Gemeente Ermelo

Bereken zelf
Probeer het gratis

Onze tevreden klanten overheidssector 

De voordelen van de digitale handtekening

Met de digitale handtekening bespaar je direct op kosten voor papier, handling en post. Daarnaast hoeft je nooit meer te wachten op retourzending. Niet in dagen, maar in minuten de digitale handtekening onder het contract. Vereenvoudig je administratie en voorkom het ‘print-scan-post-wacht-probleem’.

Bekijk de Case study van Gemeente Ermelo
Nationale Waarborg Case study

Wordt er binnen uw organisatie nog steeds elk document op papier ondertekend? Met het printen, scannen of per post versturen van contracten bent u veel extra tijd kwijt. Ook digitaal kunt u tegenwoordig aan de wet- en regelgeving voldoen om contracten te ondertekenen. Veel van onze klanten ervaren al de voordelen.

Uitleg

We komen graag persoonlijk in contact om de mogelijkheden toe te lichten.

Klantbeoordelingen

Ondertekenen.nl krijgt een gemiddelde beoordeling van 8.7 uit 10 op een totaal van 45 reviews